FutbolArena - Hamburg'un Dortmund zaferi sonrası yaşanan bir trajedi Hamburg'u yasa boğdu. Karşılaşma sonrası maçtan çıkan 24 yaşındaki Hamburg taraftarı Arne B. Stellingen metro istasyonunda aniden dengesini kaybederek perona giren metronun önüne düşerek hayatını kaybetti. Metro istasyonunda zafer şarkıları söyleyen Hamburg taraftarları olay karşısında şoke olurken, Hamburg camiası genç taraftarın ölümü ile bir anda yasa boğuldu. Dortmund CEO'su Hans-Joachim Watzke de bu trajediye çok üzüldüklerini ve ölen gencin ailesi ile Hamburg camiasına sabırlar dilediklerini söyledi.
Haber: Hüseyin Özkök

