RIDVAN DİLMEN, FENERBAHÇE'YE GİDECEK Mİ?
24 Spor Gecesi adlı programa katılan Rıdvan Dilmen, "Aziz bey sağolsun ziyaretime geldi. Fenerbahçe'de her zaman görev alabileceğimi söyledi. Fakat ben teşekkür ettim. Şu an da öyle bir düşüncem yok. Yeni sezonda yine ekranlarda olacağım" ifadelerini kullandı.
Rıdvan Dilmen, tedavisinin ise iyi bir şekilde devam ettiğini söyledi.

