Vatan'da yer alan habere göre; Hollandalı teknik adam futbolcularıyla yaptığı toplantıda Galatasaray maçının önemini şu sözlerle ifade etti:
"Bizim için Galatasaray maçı sadece 3 puan mücadelesi değil, sadece derbi maçı da değil. Bu bir kırılma maçı. Üst tarafın dengesini bozacağımız bir maç. Biz kazandıkça rakiplerimiz panikleyecek. Kazanan, kaybetmeyen, takım olan, seri galibiyetlerine devam eden ve özgüveni olan bir rakip olacağız onlar için."

