Değerlerimize önem vermemiz gerekiyor
Tavşanlı da çalışırken işçilerle tanışma fırsatı bulduk.Şartlarını çok zorluydu.Manevi birbirlikteliğimiz olduğu için çok etkilendim. Ne kadardeğerli oldukları daha net anlaşılıyor. Hatta onların kazandığı parayla kulüp hayatını devamettiriyor.Veya ürettikleriyle insanlar yararlanıyor.Değerlerimize daha fazla önem vermemiz gerekiyor
Ligin tadı tuzu yoktu
Bu seneki ligin tadı tuzu yoktu.Şike süreci ile başlayan sureç toplumumuzun çeşitli katmanlarında yarışma heyecanını kaybettirdi. İlgi dağınıklığı olduğu için galibiyetin sevincini kaybetmenin üzüntüsünü harekete geçme enerjisiniyaşayamadan kaosun içinde yokolduk.Çok fazla tecrübemizde olmadığı için boşluğun içine düştük.Toplum ve spor olarak da bir felsefemiz bir anlayışımız veya metodumuz olmadığıiçin günlük başarılara odaklanabildik.Bu yıl kalite açısından düşük hemde anlayış ve futbola hizmet açısından başarılı olamadık.
Hangi kulübe gideceksiniz?
Asparagas bir sürü haber çıkıyor ama çoğu gerçeklik payı taşımıyor. Kimilerine göre çeşitli yakıştırmalar basına karşı güzel görülüyor olabilir ama şuanda görev alan arkadaşlarımızda olduğu için onlara da bence ayıp ediliyor. Geçen zamana kadar 3 Ptt 1.lig takımı 1 süper lig takımından teklifler aldım. Ayrıca 1 süperlig takımı da benidavetettigörüşeceğiz. Bazı yorumlarda lige göre hoca yorumlarına kesinlikle karşıyım.Sezon başında hangi kulüp kafamızdakilere uygunda başlamakistiyorum
Haber : Yetkin Etkin

