Hakan Çalhanoğlu da kulüp televizyonuna yaptığı açıklamada çok mutlu olduğunu dile getirerek şunları söyledi.
“Bunun nihayet geçekleşmesine çok sevindim ve sözleşmem uzatıldığı için çok mutluyum. Hamburg'da kendimi çok iyi hissettiğimi hep söyledim. Sözleşmemi 2018'e kadar uzattım ve herhangi bir opsiyon koymadım. Sözleşmem 2. Lig için de geçerli. Bu takımla daha uzun yıllar Bundesliga'da oynamak burada yapacaklarımla çok şey vermek ve simge olmak istiyorum. Buradaki hedefim bu sezon Avrupa Ligi'ne katılmamızdı. Ama bu sezon bu çok zor. Şimdi içinde bulunduğumuz durumdan çıkmamız gerek. Ama bunu başaracağımızdan hiç şüphem yok. Çünkü tüm takım buna kafaca odaklanmış durumda. Hedeflerimize gelecek yıl bakacağız ama bu sezon bu durumumdan çıkmalıyız” .
Haber: Hüseyin Özkök

