FutbolArena - Siyah beyazlı takım 2010-2011 ve 2011-2012'de 25 milyon Euro'luk transfer yaparken, sırasıyla 4. Ve 5. olmuş, toplam 109 puan toplayıp, 103 gol atmıştı.
Beşiktaş'ta Fikret Orman ile birlikte başlayan son 2 sezonda ise tablo tersine döndü. 15 milyon Euro harcama yapan Orman yönetimi, iki sezonda 116 puan toplarken, 114 gol atıp, geçen sezonu 3'üncü, bu sezonu ise en kötü 3'üncü tamamlayamaya aday durumda. Genç isimleri de takıma kazandıran yeni ekip, 400 bin Euro karşılığında Oğuzhan Özyakup'u Arsenal'den alırken, Olcay Şahan'ı da 800 bin Euro gibi makul bir ücretle takıma kazandırdı.

