FutbolArena ÖZEL - Arsenal'e yenilen Beşiktaş Şampiyonlar Ligi'ne veda ederken hakem kararları tartışılmaya devam ediyor. Eski MHK Başkanı Bülent Yavuz'a göre iki pozisyonda da penaltı yok.
Şampiyonlar Ligi'ne veda eden Beşktaş'ta maçın Portekizli hakemine tepki var. Hem Mustafa Pektemek hem de Motta'nın pozisyonlarında penaltı olduğu görüşü var.
Eski MHK Başkanı Bülent Yavuz, “Hakem çok iyi maç yönetti. İki pozisyonda da penaltı yok. MHK bu maçı ders diye hakemlere izletmeli” dedi.

