Taraftarların bu konuyla ilgili olarak sosyal medyada yaptıkları yorumları derledik.
@e_abdurrahmanov: Ronaldinho kariyerinin en şık çalımını Beşiktaş'a attı.
@_hakandmrcglu: O değil de yarın herkes Ronaldinho Beşiktaş'ta diye dalga geçecek.
@ahmtkck: Bizim gibi taraftarı umutlandırıp, utandıranlara yazıklar olsun. Ronaldinho bu kadar yakınken kaçıran yönetime diyecek bir şey yok. Yazık oldu.
@samettt_1903: Şöyle bir şey var, Ronaldinho ve Beşiktaş isminin beraber anılması bile güzeldi.
@batukzi: Ronaldinho, Atletico Minero ile anlaşma imzalamış. 12 saat çalıştığım fizik yazılısından 20 beklemekten bile daha moral bozucu.
@ensevdigimsey: Ronaldinho'yu alabilme ihtimalimiz bile sizi bu kadar korkuttuysa, alabilseydik neler olacaktı acaba?
@SezerTahsin: Günlerdir taraftarı Ronaldinho ile yatıp-kaldıran Fikret Orman'ın bundan sonra işi gerçekten zor! Alamayacaksan niye umutlandırdın?
@buluttgokhan: Biz Ronaldinho'nun Beşiktaş'a gelebilme ihtimalini sevdik ve o ihtimal sular altında kaldı.
@_Ramazanozdogan: Ronaldinho gibiydin sevgili, umut verdin ama sonunda çekip gittin.
@UtkanCidam: Ronaldinho bizim için güzel bir rüyaydı. Lige verilen arada bize de heyecan olmuş oldu.
@impatient_dark: Ronaldinho da yalan oldu. Hayali bile mükemmeldi.
@utkucan_1903: Biz Ronaldinho'yu değil, Ronaldinho çArşıyı kaybetti.
@ergeenihtiyaar: Allah Ronaldinho'nun evine ateş salsın, yuvalarını başlarına yıksın, Atletico Minero bu sezon küme düşsün.
@Mustafakaralii: Ronaldinho transferinin hayali bile güzeldi. Ama yine de ölümüne Beşiktaş.
@Beratatis: Ronaldinho gelse çok iyi olurdu ama nerde o günler.
@cangezer07: Ronaldinho'yu almamız zaten asgari ücret kazanan bir adamın iPhone 5s alması kadar lükstü. Biz Türkler böyle popülist şeyleri severiz.

