comScore

Beşiktaş Beşiktaş

Beşiktaş neden yapmadı?

28 Nisan 2014, Pazartesi 17:01

Beşiktaş'ın  Çaykur Rizespor maçı öncesi Fenerbahçe'nin cezasının kaldırılması gerektiği yönündeki bildirisinden sonra siyah-beyazlıların Fenerbahçe'nin şampiyonluğunu tebrik etmemesi gündem oluşturdu.

FutbolArena Özel - Hafta içinde yayımlanan bildiriye Beşiktaş taraftarından büyük tepki gelmesinin ardından Beşiktaş'ın Fenerbahçe'nin şampiyonluğunu resmen ilan etmesinin ardından tebrik mesajı yayımlayıp, yayımlamayacağı merak konusu olmuştu.
 
Ve Beşiktaş henüz bir mesaj yayımlamadı.
 
Zira şampiyonluğun hemen ardından Galatasaray'ın resmi sitesi aracılığıyla Fenerbahçe'yi kutlaması hafta içinde iyi niyet göstergesinde bulunan Beşiktaş'ın kutlama yayımlamama nedeni çok konuşuldu.
 
TEPKİDEN ÇEKİNİLDİ AMA KUTLANACAK
 
Beşiktaş'tan alınan bilgilere göre siyah –beyazlılar hafta arasında taraftarının gösterdiği tepki nedeniyle bu mesajı yayımlamayı erteledi. Siyah beyazlılar lig bitiminden sonra TFF tarafından yapılacak tescil işlemini bekleyecek. Lig tescil edilince Fenerbahçe'nin şampiyonluğu kutlanacak.
 
Hatta konu hakkında bilgi veren Beşiktaş yetkilileri “biz bu tür kutlamaları gelenek olarak lig tescil edildikten sonra yapıyoruz” dediler.