comScore

Beşiktaş Beşiktaş

Ahmet Nur Çebi'den önemli açıklamalar!

11 Aralık 2014, Perşembe 22:02

Beşiktaş ikinci başkanı Ahmet Nur Çebi Yetkin Etkin ile Ajans Futbol'un konuğu oldu.

Beşiktaş ikinci başkanı Ahmet Nur Çebi Yetkin Etkin ile Ajans Futbol'un konuğu oldu.

Bizim için Demba Ba kadar her futbolcu önemlidir. Demba Ba gerçekten de çok iyi oynuyor ama yanında oynayan oyuncularımız da iyi oynuyor. Mustafa da sakatlandı. Cenk tek başına şimdi forvette. Cenk de üzerine düşeni yapacaktır. Güveniyoruz.
Sakatların olması yoğunluktan


Maç takviminin sıklaşması antrenmanlar derken sakatlaıkların olması normal.


Veli Kavlak ile devam edeceğiz


Veli ile sözleşmemiz evet sona eriyor. İmzalanmamış hiçbir şeye bitti diyemem ama  Veli ile devam etmemek için bir nedenimiz yok. Ben anlaşacağmızı düşünüyorum.


Stadımız bitince evimiz olacak



Biz taraftarlarımızın maça gelmesini, bizi sahiplenmesini istiyoruz. Evet belki ulaşım olarak zor ve uzak bir yeri seçtik ama söz konusu Beşiktaş aşkıysa gelmeleri gerekir. Bizim onlara çok ihtiyacımız var. Stadı ''el bebek gül bebek'' yapmıyoruz. Sıkıntılar çekiyoruz ama yapmaya devam ediyoruz. İnşallah bittiği zaman çok güzel bir evimiz olacak.