"ONLAR BİZİM OYUNCUMUZ"
Her iki oyuncunun da kendileri ile sözleşmesi bulunduğunun altını çizen Verdinub, iki isminde takımda kalacağını söyledi. Futbolcular istese de kendilerinin izni olmadan hiçbir oyuncularının kiralık olsa da gidemeyeceğini söyleyen Yuri Verdinub; sözleşmelerinde yer alan tek maddenin kiraladıkları futbolcuların, Shakhtar Donetsk maçlarında oynanamaması olduğunu belirtti.

