Takvim'de yer alan habere göre; Fenerbahçe Yönetimi, Galatasaray derbisi için seferberlik ilan etti. Sarı-Lacivertli yöneticiler Başkan Aziz Yıldırım ile birlikte bugün Samandıra'ya çıkarma yapacak.
HAZIRLIKLAR SÜRDÜ
Aziz Yıldırım'ın Dick Advocaat ile bir görüşme gerçekleştirileceği öğrenilirken, Başkan'ın Sarı-Lacivertli oyuncularla da bir toplantı yapması bekleniyor. Fenerbahçe Advocaat yönetiminde Galatasaray maçı hazırlıklarını sürdürdü. 11.00'de başlayan ve 1 saat 15 dakika süren antrenmanda Sarı-Lacivertliler pas organizasyonu çalıştı.

