Takvim Gazetesi'nde yer alan habere göre; Kayserispor maçının ardından Fenerbahçe soyunma odasına inen Başkan Yıldırım burada yaklaşık 45 dakika kaldı.
"Bu futbolla işimiz zor" diyen Yıldırım, "Oynadığınız futbolu siz beğeniyor musunuz? Bu sene çok büyük yatırım yaptık. Bunun karşılığını görmek istiyoruz" ifadelerini kullanarak takımı uyardı.

