Kulüp tarihinin en başarılı ikinci sezonunu geçtiğimiz sezon geçiren Antalyaspor, bu sezon başı ve devre arasındaki transfer dönemlerinde adından sıkça söz ettirdi. Kırmızı-beyazlı takımda bu sezon 19 yeni transfer yapılırken 17 futbolcu ile de yollar ayrıldı.
Antalyaspor bu sezon 5 milyon euroya yakın bir bonservis geliri elde ederek kulüp tarihinin en önemli kazançlı dönemlerinden birini yaşadı.
Kırmızı-beyazlı takım sezon başındaki transfer döneminde kadrosuna 9 yeni futbolcu katarken devre arasında da 10 yeni transfer yaparak Süper Lig'de kulüp tarihinin en fazla transfer yapılan sezonlarından biri yaşandı.
Hatırlarsanız daha önce en başarılı dönem ilk yarıda fırtına gibi esen Mehmet Özdilek kadrosunun ilk yarısıydı.
Haber: Yetkin Etkin

