Ahmet Çakar, "Maçta çok sakatlık olduğunu ve oyunun sıkça durduğunu" belirtirken ilave edilen 7 dakikanın az bile olduğunu söyledi.
Öte yandan Çakar maçın hakemi Bülent Yıldırım'ı da ağır bir dille eleştirdi.
"Bülent Yıldırım'ın benim kadar göbeği var. Pozisyonlara hep uzak. Konsantrasyonu iyi değil. Bu şekilde olacaksa devam etme kardeşim" şeklinde konuştu.

