"DAHA ÇOK ÇALIŞ"
Sabah'ta yer alan habere göre; Hollandalı teknik adam oyuncusuna şunları söyledi:
"Bu formayı kazanmak için mücadele veriyorsun. Yaptığın çalışmaların raporlarını inceledim. Sonuçtan son derece memnunum. Yaşadıkların kolay değil, bunun farkındayım ve pes etmemen beni sevindiriyor. Böyle devam etmeni istiyorum, daha çok çalış."

