comScore

Adana Demirspor Adana Demirspor

Adana Demirspor'da lisans krizi çözüldü

26 Ağustos 2016, Cuma 18:12
Adana Demirspor'da lisans krizi çözüldü

TFF 1. Lig ekibi Adana Demirspor geçtiğimiz hafta yaşadığı lisans krizini çözüme kavuşturdu.

FutbolArena - Adana Demirspor, TFF 1. Lig'in ilk haftasında oynanan Samsunspor karşılaşmasına TFF'na lisans ücretini yatırmadığı gerekçesiyle yeni transferlere lisans çıkartamamış ve karşılaşmaya genç takım ağırlıklı çıkmıştı. Bu maç 0-0 beraberlikle sonuçlanmıştı. Adana Demirspor Bügün Türkiye Futbol Federasyonuna 6 milyon TL yatırarak lisans krizini çözdü.

SEDAT SÖZLÜ: "HAYIRLI OLSUN"
Konu hakkında açıklama yapan Adana Demirspor klübü Başkanı Sedat Sözlü "6.200 bin TL bugün itibariyle TFF'ye yatırdık. Lisansları almamız noktasında hiçbir engel kalmamıştır. Camiamıza hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.