Galatasaray camiasından Fenerbahçe'ye sert gönderme

Galatasaray camiasının şampiyonluk sonrası açıklamalrında futbolcular ezeli rakiplerine göndermede bulundu.

1 Yekta Kurtuluş
Yekta Kurtuluş
"Kek kalıbının parçası olmaktan dolayı gururluyum"
2 Olcan Adın
Olcan Adın
"Bizle dalga geçtiler, kek kalıbının içine girdiler. Şu anda bunun sevincini anlatamayız. Çok duygusalız, hepimiz ağlayacak durumundayız."
3 Muslera
Muslera
"Bağırmaktan sesim kısıldı. İnanılmaz gururlu ve mutluyum"
4 Alex Telles
Alex Telles
"Çok güzel bir şampiyonluk. Galatasaray’ın ne kadar büyük bir camia olduğunu bir kez daha anladım."
5 Abdurrahim Albayrak
Abdurrahim Albayrak
"Allah’a şükürler olsun çok mutluyum."
6 Burak Yılmaz
Burak Yılmaz
"Şampiyonluk için söz vermiştik"
7 Dursun Özbek
Dursun Özbek
"Şampiyonluğu kutluyoruz ama bir yanımız buruk. Dün bir taraftarımızı kaybettik, keşke o da yanımızda olsaydı."
8 Duygun Yarsuvat
Duygun Yarsuvat
"Anamızın ak sütü gibi helal olsun. 6 ayda bu takımı şampiyon yaptık. Helal olsun çocuklara"

Futbolarena anasayfasından devam...