Galatasaray camiasından Fenerbahçe'ye sert gönderme
Galatasaray camiasının şampiyonluk sonrası açıklamalrında futbolcular ezeli rakiplerine göndermede bulundu.
1 Yekta Kurtuluş

"Kek kalıbının parçası olmaktan dolayı gururluyum"
2 Olcan Adın

"Bizle dalga geçtiler, kek kalıbının içine girdiler. Şu anda bunun sevincini anlatamayız. Çok duygusalız, hepimiz ağlayacak durumundayız."
3 Muslera

"Bağırmaktan sesim kısıldı. İnanılmaz gururlu ve mutluyum"
4 Alex Telles

"Çok güzel bir şampiyonluk. Galatasaray’ın ne kadar büyük bir camia olduğunu bir kez daha anladım."
5 Abdurrahim Albayrak

"Allah’a şükürler olsun çok mutluyum."
6 Burak Yılmaz

"Şampiyonluk için söz vermiştik"
7 Dursun Özbek

"Şampiyonluğu kutluyoruz ama bir yanımız buruk. Dün bir taraftarımızı kaybettik, keşke o da yanımızda olsaydı."
8 Duygun Yarsuvat

"Anamızın ak sütü gibi helal olsun. 6 ayda bu takımı şampiyon yaptık. Helal olsun çocuklara"