Sosyal medya yıkıldı!

Galatasaray, Şampiyonlar Ligi D Grubu ilk maçında evinde Anderlecht ile 1-1 berabere kaldı. Sosyal medya ise bu tweetlerle çalkalandı:

1
Ulan bu gusul abdesti olayi bi tek muslumanlarda var ,yinede butun cenabetlikler bizde.
2
sabri nerede hoca veysel kim
3
Burak kendini gereksiz yere atacağına topu düzgün vursan belki gol olurdu
4
Burak artik kendini yere atmayi birakmali
5
"1 canım var, o da senin olsun lan!" şarkısı Muslera için yazılmış bence...
6
Ulan tarihte alamut kalesi bile, Muslera’nın galatasaray kalesini koruduğu kadar korunmamıştır
7
Bi gün Muslera cinnet geçirip tüm takımın kafasında cam şişe kırcak.
8
Muslera iyi kaleci ama yanlis takimda malesef :(((
9
Muslera sana artık diyecek bir şey bulamıyorum Muslera. Kimliğini getir üstüme alayım Muslera.
10
Pandev i çıkarmanın mantığı ne acaba sanki Türkiye de oynuyon yabancı çıkarmadan yabancı alamıyon...
11
Hıncal Uluç’un dediği gibi ’’Napoli, Pandev ve Dzemaili’yi Galatasaray’a kakalamış.’’
12
galatasaraylı arkadaşlarım yanlış anlamasın da drogbadan sonra pandev attan inip kaplumbağaya binmek gibi olmuş
13
Bu dzemaili yi çok aramış mi gs.
14
Dzemaili de tırt bana göre Yekta’ya boşuna sövmüş bizim taraftar!
15
Dzemaili sarhos galiba
16
Bu dzemaili bize kim getirdiyse...
17
Üzüm üzüme baka baka kararırmış. Bak Burak Yılmaz’a al Selçuk İnan’ı.
18
Hakem Selçuk’a teşekkür etti topun havasını kontrol ettiği için
19
Burak neye sevindi?

Futbolarena anasayfasından devam...