Fenerbahçe sosyal medyayı yine salladı!
UEFA Avrupa Ligi yarı final ilk maçında konuk ettiği Benfica’yı 1-0 yenen Fenerbahçe’nin aldığı bu galibiyet sosyal medyayı adeta salladı.
1 @baranevzatertem

Herkes Benfica’yı tutar Fenerbahçe noktayı koyar
2 @u_curcuna

EGEMEN’lik Kayıtsız Şartsız FENERBAHÇE’nindir...
3

4 @hidayetaykurt

sampiyonlar liginde bayern ve dortmundun yaptigini bu aksam fenerbahce yapmistir sadece daha sanssizlardi helal olsun!
5 @Serkangndven

"Ay da bir tuhaf yani, sen koca bir sene yat, tam Fenerbahçe maçının olduğu gece tutul. Tabi kimse izlemez."
6 @Serkangndve

Fenerbahçe krasic i pes için transfer etti heralde
7 @theTwittist_0

Bayern Münih , Fenerbahçe’yi erkek kardeşi olarak kaydetti. Dortmund arkadaşlık isteği gönderdi.
8 @yusuffacar

Uefa finali: Chelsea-Fenerbahce
9 @OnurcanBayill

Spiker bilene dogru söylüyor "Futbolda kimse yenilmez değildir FENERBAHÇE bunu gösterdi. "
10 @vatsepp

Benfica Last Seen Today At 23:59
11 @canburakakgul

Hic bir takim yenilmez degildir, Fenerbahçe’yle karsilasmamiş takim vardir.
12 @YusufKenan_

Kusursuz şekilde oynadı Fenerbahçe. Lamı cimi yok. Helal olsun. Topal ve Webo’nun olmaması sıkıntı yaratmaz umarım.
13 @ucmalikaleci

2013 fenerbahçe = 2004 yunanistan. tertemiz.
14 @hakansukur

Fenerbahçe’yi tebrik ederim;ne kadar koştular bilmiyorum ama seyirci dahil çok yoruldu ve hakkettiler galibiyeti...
15 @lubeayar

ay tutulur, @Fenerbahce tutulmaz! :)
16 @Valimutlu

Turun kapısını açan Fenerbahçeyi ,bir GS lı olarak yürekten kutluyorum.Hepimize gurur yaşattın,teşekkürler,tebrikler,sevgiler Fenerbahçe.
17 @SirAzizBasgan

Yok benfica lazioya benzemezmişte yok 36 maçtır yenilmiyormusta olum senin karşında FENERBAHÇE var
18 @imparatoribo

Maçta göz bebeklerim hepsi ama illaki gökhan GÖNÜL ve mehmet TOPAL varolasın FENERBAHÇE yenilmeyeni yendin ya bravo SANA
19 @parmamaniac

Merkez forvet oyununu iyi bilen oyuncuyu izlemek hep güzeldir, Fenerbahçe buralardaysa çokça Webo’nun sisteme yaptığı katkı sayesinde..
20 @FatihDemireli

Benfica’nın bu sezon gol atamadığı takımlar: Celtic, Barcelona, Fenerbahçe.
21 @erdemli1toplum

Dün Rasim Ozan Kütahyalı "futboldan biraz anlıyorsam bu benfica feneri paspas eder" demişti.Yerinde olsam bir daha futbol konuşmam.
22 @taylan1789

Neden 4-0 olmadı diye hayıflanabilmenin dayanılmaz hafifliği... Teşekkürler Fenerbahçe... :))
23 @hidoturkoglu15

Tebrikler FENERBAHCE
24 @AkyolMustafa

Fenerbahçe’ye tebrikler... (Bende de biraz seyreltilmiş de olsa Fenerbahçelilik var aslında.)
25 @sgokbakar

Yazik oldu, rahat 4,5 olurdu.Tebrikler Fenerbahce :)
26 @ozlemyilgor

Allahu Ekberle başladık Allah’a şükürle bitiricez inşallah! Türkiye’nin gururu! FENERBAHÇE ÇOK YAŞA !
27 @NamikTan

Tebrikler FENERBAHCE ! Cok yasa FENERBAHCE ! Sen en buyuksun FENERBAHCE ! Taraftarin olmak ayricaliktir FENERBAHCE !
28 @bayraktaremreee

Benfica’yı bu sezon yenen 2 takım vardı... Barcelona ve Spartak Moskova! Artık 3... FENERBAHÇE
29 @SirAzizBasgan

HERKESİN BEKLEDİĞİ FİNALLER
Chelsea - Benfica
Real Madrid - Barcelona
ASLINDA OLAN
Fenerbahce - Chelsea
Chelsea - Benfica
Real Madrid - Barcelona
ASLINDA OLAN
Fenerbahce - Chelsea