Krasnodar yöneticisi: "Biz Galatasaraylıyız"

Rus kulübünün Türk yöneticisi Bahattin Demirbilek, Galatasaray taraftarı olduğunu söyledi.

FutbolArena – UEFA Avrupa Ligi'nde Fenerbahçe'nin rakibi olan Krasnodar'ın yönetiminde bir Türk işadamı da bulunuyor.

'RENGİMİZ BELLİ'

Krasnodar'ın stadını yapan inşaat firmasının sahibi Bahattin Demirbilek, kulübün yönetiminde de yer alıyor. Demirbilek, Fenerbahçe maçıyla ilgili konuşurken Türkiye'de Galatasaray'ı desteklediğini söyledi. Demirbilek: "Çok iyi bir Galatasaraylıyım. Bizim gönlümüz, rengimiz belli. Biz Galatasaraylıyız." ifadelerini kullandı.

Futbolarena anasayfasından devam...

Fenerbahçe Son Dakika Haberleri