Seksi şarkıcı Kendi'den Caner Erkin'e gönderme!

“Piyasada çok olmaya başlayınca pembe arabalardan soğudum” diyen Kendi, Fenerbahçeli futbolcu Caner Erkin’e gönderme yaptı.

1
Kendi, önceki gün Bebek sahilinde yürüyüşteydi.
2
Son günlerde kendi adına kurduğu kozmetik firması için koşturduğunu söyleyen şarkıcı kendisiyle anılan pembe otomobilinden neden vazgeçtiğini anlattı:
3
"Artık pembe arabaları Caner Erkin’e bıraktım. Bırakın arabayı adam, cantlarını bile pembe yapmıştı. Benimkinden sonra piyasada çok olmaya başlayınca soğudum pembe arabalardan."
4

Futbolarena anasayfasından devam...