Şenol Güneş Antalya'daki seminerde gündeme dair konuştu!

Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Antalya'da düzenlenen Sporun Zirvesi Seminer'inde çok çarpıcı ifadeler kullandı.

FutbolArena - Bursaspor teknik patronu Şenol Güneş, TSYD semineri kapsamında gündeme dair açıklamalar yaptı.

Şenol Güneş, yabancı oyuncu sınırının kendilerine sorulmadan alınmış karar olduğunu ifade etti. Tecrübeli çalıştırıcı, Fatih Terim ile ilgili olarak, ""Fatih Hoca'ya yazık. İki görevi bir arada götüremez. Hoca da hataya düşmüş. Bence yanlış bir karar" şeklinde konuştu.

İşte Şenol Güneş'in seminerdeki konuşmasından satır başları

"Buraya ben de gelmek istemiyordum ama kendimi gelmek zorunda hissettim"

"İyiye gitmesi gerekirken kötüye giden değerlerimiz de var"
"Adaletli yönetim ve uzun vadeli doğru eğitim olmadıkça hiçbir şey olmaz"
"Eğer ciddi konuşacaksak tartışmalıyız"
"Akvaryum içine girersek hepimiz kirleniriz, çünkü o su kirli. Su değişmeden temizlenemeyiz"
"Ben oyuncuma forma verirken, yakışıklı diye vermiyorum. Hak ederse veriyorum"
"14 nereden çıktı? Niye serbest değil. 14 birinin uğurlu rakamı falan herhalde. Niye 15 değil?"
"Biz birine 'rüşvetle' bir şey yaptırıyorsak iş çözülmez. Daha çok parası olan da bizi satın alır"
"Hoşgörü ile tavizi karıştırmayın."
"Oyuncular otele geliyor 'of niye geldik' diyor. Normalde buraya gelemez bile! Hep fazla imkandan"
"Bilimadamları eskiden çok konuşurdu. Şimdi konuşmuyorlar. İsteseler de konuşturulmuyorlar"
"Üretim yapan arkadaşlara değer vermiyoruz. Benim o dönem aldığım parayı söylesem gülersiniz"
"Türk futbolu niye gelişmiyor? Gelişmez tabii"
"Şu an taraftar gelmemesi birilerini mutlu ediyor"

Futbolarena anasayfasından devam...

Bursaspor Son Dakika Haberleri