Teknik direktörü otobüse almadılar, maçta sırtlarını döndüler
FutbolArena - Hırvatistan’ın Istra kulübünün futbolcuları, takımda görmek istemedikleri teknik direktör Marijo Tot’u otobüse almadı.
1

Takım otobüsüne almadıkları teknik direktörlerine tepkilerini olabildiğince arttıran Istra oyuncuları son olarak Dinamo Zagreb deplasmanında ilk düdüğün ardından yedek kulübesine sırtlarını döndü.
2

Peki bu olaylar neden yaşanıyor? İşte cevapları...
3

Uzun süredir Hırvat Ligi’nde hedefsiz olarak mücadele eden Istra Kulübü, yaklaşık 1 yıldır ABD’li ortakların yönetiminde.
4

3 hafta önce yönetimden ’Genç oyuncularımızı oynatıp parlatacaksın’ direktifi alan Tot, bu duruma sessiz kalarak takımda köklü değişikler gerçekleştirdi.
5

Takımın güvenini yitiren ve korkaklıkla itham edilen teknik direktöre karşı futbolcular karşı cephe oluşturdu.
6

Takımdaki tüm futbolcular toplanılan 22 imzaya rağmen hocanın görevine devam etmesi üzerine protesto yolunu seçti. Istra kulübünde yakın gelecekte yaşanacaklar şimdiden merak konusu oldu.