Emre Çolak'tan Deportivo itirafı! "Lider..."

FutbolArena - Galatasaraylı eski futbolcu ve şu anda Deportivo forması giyen Emre Çolak, İspanyol basınına birbirinden önemli açıklamalarda bulundu. 

1
Çolak, kulübün sergilediği kötü performansın ardından İspanyol basınına açıklamalarda bulundu.

2 BEN BİR LİDERİM
Ben bir liderim ve takımımın bana ihityacı var. Maçlara çıkmadan önce kendimi çok iyi motive ediyorum.

3
Bu da beni saha içinde arkadaşlarım için lider yapıyor. Takımın bana ihtiyacı var.

4
Deportivo’yu daha yukarılara taşımak için sonuca etki edici performans sergilemeliyim.

5
Tabi ki bu söylediklerim saha içinde geçerli. Saha dışında hepimiz aynıyız ama saha içinde bir liderim ben.

6 HENÜZ %100 PERFORMANSIMI VEREMEDİM
Deportivo şu anda iyi durumda değil. Ben de kendi performansından memnun değilim. Henüz %100’ümü veremedim. Ancak bir gerçek var ki, o da takım haline hareket edebilmek.

7
Bunu takım arkadaşlarımızla sık sık konuşuyoruz. Takım olarak hareket etmeliyiz. Hep birlikte hücum, hep birlikte savunma yapmalıyız.

8
Ben de aynı şekilde kendi performansımı yukarı taşımayalım. Sonradan açılacağımı biliyorum. Umarım daha iyi olurum.

Futbolarena anasayfasından devam...