Igor Tudor'dan derbi sonrası itiraf: "Serdar Aziz sakatlandıktan sonra..."
FutbolArena - Galatasaray’da teknik direktör Igor Tudor, Fenerbahçe derbisi sonrası açıklamalarda bulundu.
1

Galatasaray Teknik Direktörü Igor Tudor, Fenerbahçe derbisinin ardından takımın performansını ve müsabakayı yorumladı. Hırvat teknik adam maçın ardından şu açıklamaları yaptı:
2

Hafta boyunca 1 sistemle hazırlandık diyebiliriz. O sistemle maça başladık. İyi de başladık, iyi de oynadık.
3

Serdar’ın sakatlığı bütün planları değiştirmemize neden oldu. Kısa bir zaman da olsa bazı sıkıntılar yaratabiliyor.
4

İkinci yarıya bakıyorsunuz, bu zamana kadar oynadığımız futbolu sahaya sürdük. İyi oynadık. Önde basan, pozisyonlara giren Galatasaray vardı.
5

Sonra Belhanda’nın kırmızı kartı planların değişmesine neden oldu.
6

11’e 11 giderken gol bulamadık ama böyle devam etseydi gol bulurduk. Sonra planlar değişti.
7

Diğer taraftan 1 puan aldık. Fenerbahçe kaliteli takım, kaliteli oyuncuları var. Puan farkını koruduk ve lig devam ediyor.
8
