Igor Tudor'dan derbi sonrası itiraf: "Serdar Aziz sakatlandıktan sonra..."

FutbolArena - Galatasaray’da teknik direktör Igor Tudor, Fenerbahçe derbisi sonrası açıklamalarda bulundu.

1
Galatasaray Teknik Direktörü Igor Tudor, Fenerbahçe derbisinin ardından takımın performansını ve müsabakayı yorumladı. Hırvat teknik adam maçın ardından şu açıklamaları yaptı:
2
Hafta boyunca 1 sistemle hazırlandık diyebiliriz. O sistemle maça başladık. İyi de başladık, iyi de oynadık.
3
Serdar’ın sakatlığı bütün planları değiştirmemize neden oldu. Kısa bir zaman da olsa bazı sıkıntılar yaratabiliyor.
4
İkinci yarıya bakıyorsunuz, bu zamana kadar oynadığımız futbolu sahaya sürdük. İyi oynadık. Önde basan, pozisyonlara giren Galatasaray vardı.
5
Sonra Belhanda’nın kırmızı kartı planların değişmesine neden oldu. 
6
11’e 11 giderken gol bulamadık ama böyle devam etseydi gol bulurduk. Sonra planlar değişti.
7
Diğer taraftan 1 puan aldık. Fenerbahçe kaliteli takım, kaliteli oyuncuları var. Puan farkını koruduk ve lig devam ediyor. 
8

Futbolarena anasayfasından devam...