Fenerbahçeli Oğuzhan Koç'tan maç sonu olay paylaşım! Sosyal medyayı salladı
FutbolArena - Fenerbahçe, Süper Lig 11. haftasında deplasmanda Osmanlıspor ile 1-1 berabere kaldı. Sarı Lacivertli takımın yaşadığı bu puan kaybı sanat camiasında da büyük yankı uyandırdı.
1

Şarkıcı ve oyuncu Oğuzhan Koç’un Osmanlıspor - Fenerbahçe maçının ardından sosyal medyadan yaptığı paylaşım büyük ortalığı salladı.
2

Şarkıcı ve oyuncu Oğuzhan Koç, Süper Lig 11. haftasında oynanan Osmanlıspor ile Fenerbahçe maçının ardından şarpıcı bir paylaşımda bulundu.
3

Fenerbahçe taraftarı olan Oğuzhan Koç kendisine ait sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ben Euroleague’ e odaklandım bile. Haftaya da baskete yazılacağım. Teşekkürler Fenerbahçe." ifadelerini kullandı.
4

Oğuzhan Koç’un bu paylaşımı Fenerbahçe taraftarlarının desteğiyle karşılaştı.
5

Rakip taraftar grupları ise şarkıcı Oğuzhan Koç’un bu paylaşımını dillerine doladılar.