Fenerbahçeli Oğuzhan Koç'tan maç sonu olay paylaşım! Sosyal medyayı salladı

FutbolArena - Fenerbahçe, Süper Lig 11. haftasında deplasmanda Osmanlıspor ile 1-1 berabere kaldı. Sarı Lacivertli takımın yaşadığı bu puan kaybı sanat camiasında da büyük yankı uyandırdı.

1
Şarkıcı ve oyuncu Oğuzhan Koç’un Osmanlıspor - Fenerbahçe maçının ardından sosyal medyadan yaptığı paylaşım büyük ortalığı salladı. 
2
Şarkıcı ve oyuncu Oğuzhan Koç, Süper Lig 11. haftasında oynanan Osmanlıspor ile Fenerbahçe maçının ardından şarpıcı bir paylaşımda bulundu.
3
Fenerbahçe taraftarı olan Oğuzhan Koç kendisine ait sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ben Euroleague’ e odaklandım bile. Haftaya da baskete yazılacağım.  Teşekkürler Fenerbahçe." ifadelerini kullandı. 
4
Oğuzhan Koç’un bu paylaşımı Fenerbahçe taraftarlarının desteğiyle karşılaştı.
5
Rakip taraftar grupları ise şarkıcı Oğuzhan Koç’un bu paylaşımını dillerine doladılar.

Futbolarena anasayfasından devam...