Fenerbahçe'de Aykut Kocaman dönemi başladı! İlk kare

FutbolArena - Fenerbahçe kulübü Aykut Kocaman ile anlaşmaya varıldığını KAP’a bildirdi. 

1
Fenerbahçe’de Aykut Kocaman dönemi resmen başladı! Sarı-Lacivertliler, Konyaspor’dan ayrılan deneyimli teknik direktörle anlaşma vardığını KAP’a bildirdi.
2
Yapılan açıklamada Aykut Kocaman ile 2 yıllık sözleşme imzalandığı ifade edildi.
3
Fenerbahçe kulübü de Aykut Kocaman’ın futbolculuk kariyerinden bir video derleyerek sosyal medyadan yeni hocasına "Yuvana Hoşgeldin Aykut Kocaman." şeklinde bir paylaşımla tekrardan hoşgeldin mesajı gönderdi. 
4
Fenerbahçe’nin yeni teknik direktörü Aykut Kocaman geçtiğimiz günlerde NTV Spor’a konuk olarak merak edilen soruları yanıtlamıştı. 
5
"Fenerbahçe ile olan sözleşme herhalde bugün yarın sonlanır. Bir basın toplantısıyla açıklanacak. Fenerbahçe’de aynı ekibimle çalışacağım.
6
Vitor Pereira’nın ayrılmasından sonra benimle iletişime geçtiler. Ben de istemiştim. Fakat Konyaspor’u bırakmam doğru değildi. O dönemde olmaması daha doğruydu. Fenerbahçe bu konuda bana anlayışlı davrandı."
7
"Konya halkına minnettarım. Ayrılıklar da böyle olmalı. Bu kadar kaliteli bir ayrılık olacağını düşünmemiştim. Minnettarım. Taraftarımıza, yönetim kuruluna çok teşekkür ediyorum."


8
"Savunma futbolu oynattığıma yönelik saçmalıklara artık cevap vermek istemiyorum. Bu oyun bir bütün. Sadece savunma veya sadece hücum oynayan takım var mı? Böyle aptalca, saçma bir şey olabilir mi? Juventus’un, Barcelona’nın oyunlarına gıpta ediyor herkes.
9
Onlar savunma yapmıyor mu? İstanbulspor’dan beri hayalim oyunu 3. bölgede oynamak. Bu da topa sahip olmaktan geçer. Topa sahip olmak da bir savunma yöntemidir."

Futbolarena anasayfasından devam...