Sturm Graz hocasından Fenerbahçe tespiti
FutbolArena - Fenerbahçe maçının ardından Sturm Graz Teknik Direktörü Franco Foda, düzenlenen basın toplantısında Türkiye’de kendilerini ağırlayan herkese teşekkür etti. İlk dakika itibariyle çok yoğun bir oyun olduğunu söyleyen Sturm Graz Teknik Direktörü Franco Foda şu ifadeleri kullandı:
1

"İki yarı da defansifti. Çok iyi organize olmuştuk. Karşı tarafa çok fazla imkan sağlamadık. Kanatları çok iyi kullanamadık, etkili değildik ama ikinci yarıda gerçekten iyiydik. Dengeyi kurduk ve şanslıydık. 2 pozisyonda golü bulabilirdik ancak olmadı. Yine de takımımla gurur duyuyorum. Öne doğru yoğun oynadılar. "
2

"İkinci yarıda oyunun akışını değiştirmek istiyorlardı. Pazar günü yeni bir maçımız var. Fenerbahçe ile oynadığımız oyun çok iyiydi. Biraz daha iyi olabilirdik küçük faktörler belirleyici oldu. Fenerbahçe’ye bundan sonraki maçlarda başarılar diliyorum. Türkiye’ye çok teşekkür ediyorum. Çok misafirperverlerdi. Çok güzel ağırlandık"
3 TÜRK TARAFTARLAR HER ZAMAN ATEŞLİ

"Futbolcularım iyi oyunlarını gösterdiler. Ligdeki maç için umutluyum. Oyuncularıma da söyledim. Oradaki oyundan sonra biraz daha ileriye gidebileceğimiz pek mümkün değil gibiydi ama takımım ikinci yarıda oyunu dengeledi"
4

"Türkiye’de oynadığınız zaman Türk taraftarların çok ateşli olduğunu ve takımlarını olağanüstü desteklerini oyuncularıma söyledim. Buradaki enerjiyi emin ve bunun tadını çıkarın dedim. Tamamen dolu bir statta oynamak çok farklıdır. Taraftarlarımız da bize destek verdiler. Dediğim gibi oyun ve taraftarlar çok önemli"
5 OLDUKÇA İYİ BİR YOLDAYIZ

"Son oyunda hareket yeterli değildi diyebilirim. Biz öne doğru savunma yapmak istiyorduk ama takımımız biraz pasifti. Topu çok fazla tutamadık ve çabuk kaptırdık. İlk yarıda da iyi oynadık ama ikinci yarıda çok iyiydik"
6

"Biz oldukça iyi bir yoldayız. Schmit henüz 17 yaşında. Çok genç oyuncularımız var. Burada gördüğünüz gibi başarıya giden gençlerimiz var ve oldukça kabiliyetliler. Fenerbahçe gibi üst düzey bir takıma karşı oynuyorsunuz. Savunmayı daha iyi yapabilirdik diye düşünüyorum. Sistem içerisinde agresif de davranabiliyoruz. 90 dakika içinde daha iyi olabilirdik"
7

Foda’nın ardından Sturm Graz Medya ve İletişim Sorumlusu, Fenerbahçeli idarecilere ve personele kendilerini çok iyi ağırladıkları için teşekkür etti.