Ve Eljif Elmas, Fenerbahçe'ye neden geldiğini açıkladı! "İdolüm..."

FutbolArena - Fenerbahçe’de yeni transfer Eljif Elmas imza töreninde konuştu.

1
Böyle bir aileye geldiğim için çok mutluyum. Başkanımıza, hocama, babama bir de Hasan abiye çok teşekkür ediyorum.
2
Fenerbahçe büyük bir kulüp. İnşallah uzun yıllar burada kalırım be önemli işler yaparım
3
Benim için problem yok. Ocak ayında oynamaya başlayacağım.
4
Antic benim çok iyi arkadaşım oldu. Obradovic büyük bir hoca. İdolüm Ronaldinho. İnşallah onun gibi olurum.
5
Genç arkadaşlar buraya gelmek için çok çalışmalı. Bir de Türkçe öğrensinler.
6
Fenerbahçe, Türkiye’nin en iyisi.
7
8

Futbolarena anasayfasından devam...