Ve Eljif Elmas, Fenerbahçe'ye neden geldiğini açıkladı! "İdolüm..."
FutbolArena - Fenerbahçe’de yeni transfer Eljif Elmas imza töreninde konuştu.
1

Böyle bir aileye geldiğim için çok mutluyum. Başkanımıza, hocama, babama bir de Hasan abiye çok teşekkür ediyorum.
2

Fenerbahçe büyük bir kulüp. İnşallah uzun yıllar burada kalırım be önemli işler yaparım
3

Benim için problem yok. Ocak ayında oynamaya başlayacağım.
4

Antic benim çok iyi arkadaşım oldu. Obradovic büyük bir hoca. İdolüm Ronaldinho. İnşallah onun gibi olurum.
5

Genç arkadaşlar buraya gelmek için çok çalışmalı. Bir de Türkçe öğrensinler.
6

Fenerbahçe, Türkiye’nin en iyisi.
7

8
