Fenerbahçeli Josef de Souza'dan maç sonu itiraf

FutbolArena - Fenerbahçe, Robin van Persie’nin golleriyle Gençlerbirliği’ni deplasmanda 2-1 mağlup etti.  

1
Fenerbahçe’nin başarılı orta saha oyuncusu Josef de Souza maç sonu basın mensuplarına yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
2
"Fenerbahçe’de hedef her zaman şampiyonluktur tabii ama puan tablosu ortada."
3
"Şu anda gerçekçi olmalıyız. Üçüncülüğe konsantre olmalıyız."
4 ALPER POTUK NELER DEDİ?
ALPER POTUK NELER DEDİ?
Öte yandan Fenerbahçe’nin bir başka oyuncusu Alper Potuk ise maç sonu Medipol Başakşehir yenilgisinden duyduğu üzüntüyü aktardı.
5
Alper açıklamasında, "Takımın çoğu 120 dakika maç oynadı, başlarda onun da moral bozukluğu vardı çünkü kupa maçını kötü bir sonla kaybettik." diye konuştu.

Futbolarena anasayfasından devam...