Fenerbahçeli Josef de Souza'dan maç sonu itiraf
FutbolArena - Fenerbahçe, Robin van Persie’nin golleriyle Gençlerbirliği’ni deplasmanda 2-1 mağlup etti.
1

Fenerbahçe’nin başarılı orta saha oyuncusu Josef de Souza maç sonu basın mensuplarına yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
2

"Fenerbahçe’de hedef her zaman şampiyonluktur tabii ama puan tablosu ortada."
3

"Şu anda gerçekçi olmalıyız. Üçüncülüğe konsantre olmalıyız."
4 ALPER POTUK NELER DEDİ?

Öte yandan Fenerbahçe’nin bir başka oyuncusu Alper Potuk ise maç sonu Medipol Başakşehir yenilgisinden duyduğu üzüntüyü aktardı.
5

Alper açıklamasında, "Takımın çoğu 120 dakika maç oynadı, başlarda onun da moral bozukluğu vardı çünkü kupa maçını kötü bir sonla kaybettik." diye konuştu.