Rıdvan Dilmen ilk yarının enlerini belirledi
FutbolArena - Spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, Spor Toto Süper Lig’in ilk yarısının ardından geride kalan maçları değerlendirdi.
1

Dilmen şampiyonluk yarışıyla ilgili şöyle konuştu.
2

"Bu heyecanın yaşandığı tek ülke biziz Avrupa’da.. Bundesliga, La Liga, Fransa ve İngiltere liglerinin ilk yarılarında ikinci ile birinci arasında uçurum var. İtalya’da biraz daha rekabet yakın. Bizde 5 takım şu an için potada."
3

"Sert ve heyecanlı bir şekilde sezon sonuna kadar bu mücadelenin devam etmesini bekliyorum. Puan barajının da düşük olacağını düşünüyorum, her puan kaybını da normal karşılıyorum. ’Sakin olan kazanır’ diye bir cümle vardır ya; ben çok sakin olunmayacağını da düşünüyorum. Kavgalı gürültülü bir ikinci yarı bizi bekliyor. Ama bu hiçbir zaman temenni değil."
4

İlk yarının en iyi 11’ini yapar mısınız desem?
11 yapmayı sevmiyorum. Eskiden altın, gümüş, bronz karmalar vardı. Ben olaya öyle bakmıyorum. Her oyuncunun ilk yarı boyunca katkısı farklı. Biri hiçbir şey yapmaz ama öyle bir galibiyette başrolü oynar ki, her şeye bedel olabilir.
11 yapmayı sevmiyorum. Eskiden altın, gümüş, bronz karmalar vardı. Ben olaya öyle bakmıyorum. Her oyuncunun ilk yarı boyunca katkısı farklı. Biri hiçbir şey yapmaz ama öyle bir galibiyette başrolü oynar ki, her şeye bedel olabilir.
5

İlk yarının en iyi 3 oyuncusu desem peki?
Beşiktaş’tan Babel, Başakşehir’den de Joseph Attamah şimdi hemen aklıma gelen isimler oldu.
Beşiktaş’tan Babel, Başakşehir’den de Joseph Attamah şimdi hemen aklıma gelen isimler oldu.
6

İlk yarının en iyi teknik direktörü?
Abdullah Avcı ve Şenol Güneş’in Avrupa’da gösterdiği performans.
Abdullah Avcı ve Şenol Güneş’in Avrupa’da gösterdiği performans.
7

İlk yarının en iyi hakemi?
Yok... En iyi denecek bir hakem yok.
Yok... En iyi denecek bir hakem yok.
8

İlk yarının en iyi maçı desem?
Beşiktaş-Başakşehir. 1-1 bitti ama iki takım da müthiş bir mücadele ortaya koydu. Zaten goller de 89’da geldi. Kerim Frei’a bir dakika geçmeden Tosic karşılık verdi.
9

İlk yarının hayal kırıklığı yaratan takımı sizin adınıza?
Antalyaspor.
10

İlk yarının hayal kırıklığı yaratan futbolcu ya da futbolcuları?
Van Persie.
11

İlk yarının olayı desem?
Beşiktaş’ın Şampiyonlar Ligi’ndeki puan ortalamasıdır.
Beşiktaş’ın Şampiyonlar Ligi’ndeki puan ortalamasıdır.
12

İlk yarıyı tek kelimeyle özetleseniz?
Oh be ara verildi.
13

İkinci yarı için tek kelimeyle bir temennide bulunsanız?
Adaletli, sağlıklı bir lig.
(Milliyet)