Twitter'da '6 Nisan' patlaması!

Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin 6 Nisan Pazar günü oynanacağının açıklanmasının ardından Twitter adeta sallandı. Gündem ise 6 Kasım 2002’de oynanan derbiydi...

1
- 6 NİSAN ! Neden 6 ?
2
- Bir 6-0 da Cimbom’a yakışır
3
- 6 Nisan bişeyler çağrıştırıyor
4
- 6 nisan budamı tesadüf :))
5
- 6 Nisan’da sendeyiz. Anladın sen onu.
6
- neden 6 nisan diyecem ama birileri yazmıştır..:))
7
- 6 Nisan Fener’in kabusu olacak
8
- Maçtan sonra fenerliler 6’dan nefret edecek
9
- 6 nisan mı şaka :)
10
- 6 Nisan neden 5 değil 7 değil 6 Hocam ;)
11
- 6 nisan deplasmanda bi 6-0 daha, neden olmasın
12
- 6 nisan derbi 7 nisan vizeler :(
13
- Tarihe bak 6 Nisan. Bu bir işaret mi acaba
14
- 6 Kasım 2002 - 6 Nisan 2014
15
- Neden 6 hocam ? Neden 4 Nisan degil 5 Nisan degil de 6 Nisan hocam neden?
16
- 6 nisan çok efsane bir gün olacak. Game of Thrones 4.Sezon İlk Bölüm ve Galatasaray-Fenerbahçe maçı. oy oy oy :)
17
- Derbi 6 Nisan’da. Korktunuz demi itiraf edin.
18
- 6 Nisan neden 5 değil 7 değil 6 Hocam ;)
19
- Yine mi 6 :)

Futbolarena anasayfasından devam...