Fernando Muslera'dan itiraf ''Zorunda kaldık''
FutbolArena - Fernando Muslera, Galatasaray - Fenerbahçe derbisi sonrasında konuştu.
1 Fernando Muslera’dan itiraf ’’Zorunda kaldık’’

Karşılaşma sonrasında basın mensuplarının karşısında geçen Muslera, önemli bir itirafda bulundu.
2

Fernando Muslera, Fenerbahçe derbisi sonrasında şu açıklamalarda bulundu;
3

’’Maça iyi başladık, pozisyon da bulduk, Gomis ile kaçırdığımız goller var.
4

Çıkan sarı kartlar var, bunlar adil mi bakmak lazım.
5

Fenerbahçe’ye karşı 10 kişi kaldık defans yapmak zorunda kaldık.
6

Gösterilen sarı kartlar adil mi değil mi bir daha bakmalıyız. 10 kişi kalınca tabi ki geri çekildik.’’