Fernando Muslera'dan itiraf ''Zorunda kaldık''

FutbolArena - Fernando Muslera, Galatasaray - Fenerbahçe derbisi sonrasında konuştu.

1 Fernando Muslera’dan itiraf ’’Zorunda kaldık’’
Fernando Muslera’dan itiraf ’’Zorunda kaldık’’
Karşılaşma sonrasında basın mensuplarının karşısında geçen Muslera, önemli bir itirafda bulundu.
2
Fernando Muslera, Fenerbahçe derbisi sonrasında şu açıklamalarda bulundu;
3
’’Maça iyi başladık, pozisyon da bulduk, Gomis ile kaçırdığımız goller var.
4
Çıkan sarı kartlar var, bunlar adil mi bakmak lazım.
5
Fenerbahçe’ye karşı 10 kişi kaldık defans yapmak zorunda kaldık.
6
Gösterilen sarı kartlar adil mi değil mi bir daha bakmalıyız. 10 kişi kalınca tabi ki geri çekildik.’’

Futbolarena anasayfasından devam...