Rıdvan Dilmen'den Şenol Güneş ve Talisca için ilginç yorum

FutbolArena - Göztepe - Beşiktaş maçıyla ilgili olarak Rıdvan Dilmen ilginç yorumlarda bulundu.

1
Göztepe - Beşiktaş maçının ilk yarısını Rıdvan Dilmen yorumladı...
2
"Beşiktaş iyi savunma yapmıyor. İlk yarının en iyi oyuncusu Fabri dışında Tolgay. Göztepe etkili başladı maça ve tehlikeli ataklar gerçekleşti. Sonrasında karşılıklı bir oyun oynandı."
3
"Şenol Güneş Talisca’yı taktik olarak Monaco maçında kesti. Bence mesaj değildi. Bugün de bir tane daha Talisca olsa oynatırdı."
4
"Galatasaray ve Başakşehir’in kazandığı haftada Beşiktaş da kesinlikle kayıp istemiyor. Beşiktaş’ın 1-0’a kitlememesi lazım ama. Yoksa Osmanlıspor - Fenerbahçe maçının benzeri olabilir."
5
6
7
8
9

Futbolarena anasayfasından devam...