Yıldız futbolcu, Beşiktaşlı taraftarlarla dönercide bir arada

FutbolArena - Beşiktaş’ın Şampiyonlar Ligi’nde gruptaki son maçta Leipzig’i 2-1 mağlup etti. 

1
Leipzig’in yıldız futbolcusu Timo Werner, müsabakanın ardından bir dönercide Beşiktaşlı taraftarlarla bir araya geldi.

2
Beşiktaş ile Leipzig arasında Vodafone Park’ta oynanan maçın başlarında stattaki gürültüden dolayı rahatsızlanan ve oyundan çıkmak zorunda kalan Werner, Almanya’daki maçta da 3 kez kaleci Tolga Zengin ile karşı karşıya kalmasına rağmen başarılı file bekçisini geçememişti.

3
Timo Werner, Beşiktaş maçının ardından Almanya’da bir dönercide siyah beyazlı taraftarlarlar bir araya geldi.

4
Alman basınında Sport1’in aktardığı haberde Timo Werner, Beşiktaşlı taraftarlarla bir araya geldiği dönercide açıklamalarda bulundu.

5
Werner, "Stuttgart’ta öğle aralarında kebap yemeye alışmıştım. Ancak Leipzig’de farklı.

6
Burada laktoz içermeyen vegan yemekler yemek zorunadyız." diye konuştu. Werner daha sonra sipariş verirken de görüntülendi. 

Futbolarena anasayfasından devam...