Yıldız futbolcu, Beşiktaşlı taraftarlarla dönercide bir arada
FutbolArena - Beşiktaş’ın Şampiyonlar Ligi’nde gruptaki son maçta Leipzig’i 2-1 mağlup etti.
1

Leipzig’in yıldız futbolcusu Timo Werner, müsabakanın ardından bir dönercide Beşiktaşlı taraftarlarla bir araya geldi.
2

Beşiktaş ile Leipzig arasında Vodafone Park’ta oynanan maçın başlarında stattaki gürültüden dolayı rahatsızlanan ve oyundan çıkmak zorunda kalan Werner, Almanya’daki maçta da 3 kez kaleci Tolga Zengin ile karşı karşıya kalmasına rağmen başarılı file bekçisini geçememişti.
3

Timo Werner, Beşiktaş maçının ardından Almanya’da bir dönercide siyah beyazlı taraftarlarlar bir araya geldi.
4

Alman basınında Sport1’in aktardığı haberde Timo Werner, Beşiktaşlı taraftarlarla bir araya geldiği dönercide açıklamalarda bulundu.
5

Werner, "Stuttgart’ta öğle aralarında kebap yemeye alışmıştım. Ancak Leipzig’de farklı.
6

Burada laktoz içermeyen vegan yemekler yemek zorunadyız." diye konuştu. Werner daha sonra sipariş verirken de görüntülendi.