Beşiktaş'ı reddeden yıldız oyuncu çok pişman olduğunu açıkladı
FutbolArena - Beşiktaş yaz transfer döneminde birçok oyuncu ile görüşürken, bazı tekliflerine olumsuz yanıt aldı.
1

Siyah beyazlı kulübün Şampiyonlar Ligi performansı olumsuz yanıt veren yıldızları birer birer pişman etti.
2

Fotomaç’ın haberine göre Beşiktaş’ı reddederek Swansea’ye giden Wilfried Bony hayal kırıklığı yaşıyor.
3

İngiliz ekibinde kalan haftalarda 90 dakika oynayamayan Fildişili, pişmanlığını dile getirdi.
4

Beşiktaş’a gelmemenin kendisi için büyük hata olduğunu belirten Bony, "Beşiktaş’ı seçmiş olsaydım şimdi herkes beni konuşuyor olurdu" itirafında bulundu.
5

Bu sezon Swansea City formasıyla 6 maça çıkan Wilfried Bony sadece 1 gol atabildi.
6
