Beşiktaş'ı reddeden yıldız oyuncu çok pişman olduğunu açıkladı

FutbolArena - Beşiktaş yaz transfer döneminde birçok oyuncu ile görüşürken, bazı tekliflerine olumsuz yanıt aldı. 

1
Siyah beyazlı kulübün Şampiyonlar Ligi performansı olumsuz yanıt veren yıldızları birer birer pişman etti.
2
Fotomaç’ın haberine göre Beşiktaş’ı reddederek Swansea’ye giden Wilfried Bony hayal kırıklığı yaşıyor.
3
İngiliz ekibinde kalan haftalarda 90 dakika oynayamayan Fildişili, pişmanlığını dile getirdi.
4
Beşiktaş’a gelmemenin kendisi için büyük hata olduğunu belirten Bony, "Beşiktaş’ı seçmiş olsaydım şimdi herkes beni konuşuyor olurdu" itirafında bulundu.
5
Bu sezon Swansea City formasıyla 6 maça çıkan Wilfried Bony sadece 1 gol atabildi.
6

Futbolarena anasayfasından devam...