Aziz Yıldırım'dan müjde! 7 imza...

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım sezon sonu şampiyon olunması halinde 7 oyuncuyla sözleşme imzalayacağını belirtti. (Takvim)

1
Aziz Yıldırım sözleşmesi 31 Mayıs tarihinde bitecek olan 7 oyuncuyla görüşme yaptı.
2
Emre Belözoğlu
3
Kuyt
4
Selçuk Şahin
5
Egemen
6
Mert Günok
7
Webo
8
Bekir
9 SÖZ VERDİ
SÖZ VERDİ
Aziz Yıldırım bu görüşmede, "Kafanızı hiçbir şeye takmayın. İşinizi yapın yeter. Fenerbahçe’yi şampiyon yaptığınız takdirde sözleşmenizi uzatır ve istediğiniz rakamı veririm" garantisi verdi. Başkan Aziz Yıldırım’ın bu sözlerinin ardından futbolcuların moralinin düzeldiği ve başkana söz verdiği ortaya çıktı.

Futbolarena anasayfasından devam...